SMB Norge lanserer «Min Personalsjef»

SMB Norge lanserer «Min Personalsjef». Nytt HR-tilbud for medlemsbedriftene.

Mange små og mellomstore bedrifter opplever HR som både tidkrevende og komplisert. Lover, regler, sykefraværsoppfølging og arbeidsmiljøkrav kan fort bli en stor byrde for ledere som egentlig ønsker å bruke tiden sin på drift og utvikling.

Administrerende direktør i SMB Norge, Jørund Rytman, og leder for SMB Norge Personal, Tore Heitmann-Hansen, har troen på «Min Personalsjef». Foto: SMB Norge.

Les også: Spennende på SMB Norges valgvake

Som medlemsorganisasjon for små og mellomstore bedrifter lanserer SMB Norge nå «Min Personalsjef». Et nytt HR-tilbud utviklet i samarbeid med erfarne leverandører. Målet er å gjøre HR-arbeidet enklere, tryggere og mer oversiktlig for medlemsbedriftene.

– Våre medlemmer forteller oss at HR ofte er en av de mest krevende oppgavene i hverdagen. Samtidig er gode rutiner for ansatte helt avgjørende for å lykkes. Med Min Personalsjef får medlemsbedriftene tilgang til kompetansen de ellers ville manglet, sier Jørund Rytman, administrerende direktør i SMB Norge.

Les også: SMB Norge valgte nytt forbundsstyret på Kongressen

Gjennom «Min Personalsjef» kan medlemsbedrifter få hjelp innenfor blant annet arbeidsmiljø og HMS, sykefraværsoppfølging, lønnssystemer, rekruttering, GDPR og HR-strategi. Bedriftene velger selv hvilke områder de ønsker støtte på, og får dermed en fleksibel løsning tilpasset egne behov.

– Vi vet at behovene varierer fra bedrift til bedrift. Derfor har vi utviklet et tilbud som gjør det mulig å få støtte akkurat der det trengs. Dette er et konkret eksempel på hvordan vi som medlemsorganisasjon kan gjøre hverdagen enklere for små og mellomstore bedrifter, avslutter Jørund Rytman.

For mer informasjon se her eller kontakt SMB Norge på personal@smbnorge.no