SMB Norge og Frontkom tar debatten om KI på Arendalsuka.
Kunstig intelligens er ikke lenger fremtidsmusikk, men en realitet som former markedet. Mange ledere spør seg: Hvor skal vi begynne? Hva kan vi egentlig oppnå? Og hvordan unngår vi å gjøre kostbare feil?
Dette arrangementet kutter gjennom støyen og gir deg konkrete svar. Gjennom ekte kundecaser fra norske bedrifter viser vi hvordan KI brukes som en kraftig verdidriver i dag – for å styrke kundeservice, øke salg og bygge en mer effektiv organisasjon.
Du vil få praktisk innsikt i hvordan du identifiserer de mest verdifulle startpunktene for KI i din bedrift og hvilke lavthengende frukter dere kan høste for umiddelbar gevinst. Videre ser vi på hvordan KI kan brukes til å skape helt nye digitale tjenester og salgsmuligheter, og hvordan teknologien kan transformere kundeopplevelsen for å bygge varig lojalitet.
På dette arrangementet deler SMB Norge og Frontkom sine erfaringer for å hjelpe deg og din bedrift å lykkes med kunstig intelligens.