SMB Norges medlemmer får Eurocard Corporate Gold med firmaansvar til kr 150,- per år (normalpris kr 645,-)
Som medlem av SMB Norge, får du en svært god fordelsavtale med Eurocard Corporate Gold. Kortet har en fullverdig reiseforsikring som trer i kraft dersom mer enn 50 % av transportkostnadene er belastet kortet.
Med Eurocard Corporate Gold med firmaansvar får du følgende:
- Årspris kr 150,- (normalpris kr 645,-)
- Fleksible faktureringsløsninger tilpasset bedriftens behov.
- Med firma-appen, Eurocard Pro, har du full oversikt over saldo mm, og du kan skrive reiseregningene dine når og hvor du vil.
- Avbestillingsforsikring uten egenandel – sammen med reisen (dekker inntil 25.000,-)
- Inntil 50 dagers rentefri betalingsutsettelse
- Ingen gebyr ved kjøp av varer og tjenester
- Priority Pass for kr NOK 300,- per år som gir adgang til 850+ lounger i hele verden
Utleggshåndtereren
Effektiv håndtering av utlegg
6 måneder uten kostnad!
Godkjenn de ansattes utlegg digitalt
Har du Eurocard firmakort har du kommet langt på veien til effektiv flyt i bedriftens utleggsprosess. Last ned Eurocard Pro-appen og se transaksjonene i sanntid. Skann papirkvitteringen med appen og koble den til rett transaksjon. Vi har to løsninger for videre håndtering; lag en utleggsrapport i PDF eller send utlegget videre digitalt for godkjenning i vårt webbaserte verktøy; utleggshåndtereren. Under har vi beskrevet denne løsningen.
Vi er så sikre på at du vil ha stor nytte av utleggshåndtereren at vi ønsker å la deg prøve den kostnadsfritt i 6 måneder. Kampanjen varer til og med 30. juni.
Med utleggshåndtereren digitaliserer vi hele prosessen fra betaling til bokføring, raskt, effektivt og med full kontroll.
Slik fungerer utleggshåndtereren:
- Den ansatte bruker sitt firmakort.
- Kvitteringen skannes, det legges til evt. kommentar og kjøpet rapporteres som et utlegg i Eurocard Pro-appen.
- Utlegget med all tilhørende informasjon sendes direkte til utleggshåndtereren.
- Utlegget er nå klart slik at det enkelt kan godkjennes av leder eller controller.
- Alle utlegg kan eksporteres til bedriftens økonomisystem.
Fordeler med utleggshåndtereren:
Enklere å rapportere utlegg
Rapporter utlegg i mobilen
Umiddelbar oppdatering
Alle utlegg vises umiddelbart sammen med riktig kvittering
Oversikt over alle utlegg
Utleggene er klare for godkjenning
Få EU-moms tilbake
Legg til Vattax og få tilbake penger
Rapporter utleggene i farten
Med Eurocard Pro-appen skanner du enkelt kvitteringer og rapporterer utlegg. Du slipper å ta vare på kvitteringen og sparer verdifull tid.
Fordeler med appen
- Administrer kortet ditt og se kjøpene umiddelbart
- Kjøp og kvittering kobles enkelt sammen
- Informasjonen sendes til utleggshåndtereren for godkjenning.
Kontroll over bedriftens utlegg
I utleggshåndtereren er hvert kjøp koblet til riktig kvittering. Du trenger ikke å mase på de ansatte om manglende bilag.
Fordeler med utleggshåndtereren
- Enkel kontroll over de ansattes utlegg
- Alle rapporterte utlegg vises umiddelbart
- Alle utlegg har riktig kvittering
Godkjenn utleggene med et tastetrykk
Med alle transaksjoner samlet er det lett å godkjenne utleggene. Du sparer tid og reduserer risikoen for feil.
Fordeler med utleggshåndtereren
- Kategori og moms er forvalgt
- Alt ligger klart for enkel godkjenning
- Utleggene kan eksporteres til bedriftens økonomisystem